●☆● New Post #29 ●☆●

21:23



Sophia in Red...

Head: Catwa Catya
Body: Maitreya Lara 4.1
Hair :.Shi Octavia / Unisex . Apocalypse 1
Nails: *Merlific* Missy Nails Vista/Maitreya Bento Hand 
12. :BAMSE: Ripper - Rusty
Tatto
a.t mikoto by ARABIC TATTOOS
  
*** NEW *** OUTFIT ***
Meva Lint Top RED
Meva Lint Panty RED
Meva Lint Arm Cuffs RED 
Available Romp May 2017


Picky in Black...

Head: Lelutka Simone bento
Body: Maitreya
Hair: [NANI] Kiran.Hair (Greyscale)
Accessories
 [CX] Nailed It
[CX] Lance Piercing (Bento) - Black
 [CX] Pierced Septum
[CX] Spiked Drill - Black ( Bento ) 
*Merlific* Missy Nails Vista/Maitreya Bento Hand 
:BAMSE: Stick XL - Apocalypse RARE
Meva Eyepatch

                          *** NEW *** OUTFIT ***
 Meva Lint Top BLACK
Meva Lint Panty BLACK
Meva Lint Arm Cuffs BLACK
Available Romp May 2017
Shoes
[MODA] MONIQUE BOOTS (PLATFORM) 


--- ѕнσт мє ∂σωи ---
 

You Might Also Like

0 comentarios